O.S.P prekinio ženklo istorija glaudžiai susijusi su jo įkūrėju ir pagrindiniu dizaineriu, Toshinari Namiki. Jis yra ne tik aistringas žvejys, bet ir vienas iš labiausiai gerbiamų masalų kūrėjų Japonijoje.
O.S.P buvo įkurtas 2000 m. birželį. Įdomu tai, kad pradžioje tai buvo ne tik masalų gamybos įmonė, bet ir Toshinari Namiki asmeninė įstaiga, kuri buvo būtina norint dalyvauti žvejybos turnyruose JAV. Namiki buvo profesionalus bass žvejys, tačiau tuo metu vien iš to pragyventi buvo sunku, todėl jam teko dirbti papildomą darbą, pavyzdžiui, taksi vairuotoju. Vėliau, kai bankrutavo įmonė, kuri gamino jo originalius masalus, Namiki nusprendė įkurti savo įmonę ir taip užtikrinti savo, kaip profesionalo, karjerą.
Nuo pat įkūrimo O.S.P laikosi griežtos filosofijos – kurti masalus, kurie atitiktų "10 metų standartą". Tai reiškia, kad kiekvienas masalas turi būti toks efektyvus ir inovatyvus, kad išliktų aktualus ir sėkmingas bent dešimtmetį, nepaisant besikeičiančių žvejybos tendencijų. Dėl šios priežasties O.S.P nekuriama naujovių masiškai, bet kiekvienas naujas produktas yra kruopščiai testuojamas ir tobulinamas, kol pasiekia nepriekaištingą rezultatą.
Šis japonų gamintojas yra ypač vertinamas už savo dėmesį detalėms ir aukščiausios kokybės medžiagų naudojimą. Būtent dėl šios filosofijos O.S.P masalai yra tapę nepakeičiama įranga daugelio profesionalių žvejų arsenale visame pasaulyje.

