Sezono atidarymas Punios tvenkinyje

Šiemet žiema neužtruko labai ilgai, tad kovo mėnesį jau daugelis pradėjo savo laimę gaudant plūdine meškere. Taip, laimikiai gal dar ir nėra gausūs, tačiau atgaiva sielai tikrai didelė. Todėl pirmą balandžio savaitgalį susiruošėme patikrinti Punios tvenkinį, kuris nėra gilus, pirmųjų saulės spindulių šiek tiek pašildytas ir žuvis jau tikrai turėtų būti atgijusi po žiemos.

Užsisakome žūklės vietą (šiek tiek pavėlavome su užsakymu, nes visos vietos buvo rezervuotos, tačiau tvenkinio savininko pastangomis kiti žvejai-karpininkai sutinka mus priimti šalia jiems paskirtų sektorių), pakeliui sustojamę pasiimti gyvų masalų ir apie 8 valandą ryto jau esame prie vandens. Temperatūra nelepina, tik keli laipsniai aukščiau nulio, tačiau pakrantėje esantys žmonės neatrodo išgąsdinti tokio oro. Priešingai – jie gurkšnoja rytinę kavą, dalijasi naktinės žūklės įspūdžiais. Iš pasakojimų suprantame, kad iš vakaro kibo neblogai, žvejoję karpininkai suviliojo ne vieną karpį, kurių svoriai svyruoja tarp 10-ties ir beveik 17 kilogramų svorio. Iš tiesų neblogi laimikiai, ypač tokiam metų laikui. Tikriausiai daugelis pasvajojame sugauti tokio dydžio savo gyvenimo žuvį, tačiau šįsyk mūsų tikslas kitoks – pamėginti žūklę tolimojo užmetimo meškerėmis.

Keli reisai daiktų atnešimui, pusantros valandos pasiruošimo ir apie 10 valandą ryto esame pasiruošę žūklei.

Sezono atidarymas Punios tvenkinyje

Sezono atidarymas Punios tvenkinyje - Ekofishing

Nutariame pamėginti kelis variantus pašarų, kuriais viliosime žuvį. Darome vieną variantą juodos salvos tamsaus pašaro iš 1 kg SENSAS Super Black serijos Etang ir 1 kg SENSAS Mein Futter bei to paties gamintojo įprastą Bremes pašarą, kuris šiltesniu metų laiku yra labai mėgstamas mūsų vandenyse gyvenančių karšių.

Aromatikos stengiamės nenaudoti – ji skirta tik pamėginti suaktyvinti kibimą jei niekas nesusidomės siūlomais pašarais.

Pirmiausia bandau distanciją apie 32-35 metrus nuo kranto, kolega pradeda panašiu atstumu – 32 ritės apsisukimai (tai yra apie 30 metrų) nuo kranto. Sušaudome paruoštus skanėstus vietinėms žuvims ir nerimastingai laukiame pirmųjų kibimų. Po kokių 5-7 minučių plūdė paneria, kirtimas ir pirmoji Punios tvenkinio žuvis keliauja link kranto. Tai kažkoks šio tvenkinio hibridas, žuvis labai panaši į maišytą kuojos ir aukšlės variantą. Ir taip prasideda vos ne kiekvienu metimu – meti, masalas nusileidžia ir kibimas. Po kokių 20-imties minučių sulaukiu pirmojo plakio kibimo – žuvis kiek didesnė, gal kokių 120-140 gramų svorio. Mintyse jau džiaugiuosi, kad pagaliau prie jaukų atplaukė didesnės žuvys ir galėsime pasimėgauti karšių žūkle, tačiau toms mintims nebuvo lemta išsipidyti. Tiesa, vienas kitas plakis pasitaikydavo (didžiausi gal iki 250 gramų), tačiau pagrindine žuvimi taip ir liko vietiniai hibridai, kurie sportiškumo prasme kibdavo pastoviai, tačiau juk kiekvienas iš mūsų norime susigrumti ir su rimtesniais vandenų gyventojais. Bandžiau persijaukinti artimesnį tašką, keičiau pavadėlio ilgius ir masalo padėtį ant dugno, mėginau pasitelkti į pagalbą aromatiką, tačiau pastebimų pasikeitimų neįvyko. Kolega taip pat matau kariauja su vietine smulkme, o tuo tarpu karpininkai tai viename, tai kitame krante lupa į krantus paaugusius šerniokus – šio telkinio gražuolius karpius. Žuvis čia manau tapo labai atsargi dėl pastovaus žvejų presingo ir stambūs egzemplioriai laikosi kiek galima saugesniu atstumu nuo krantų.

Sezono atidarymas Punios tvenkinyje - Ekofishing

Mums gi svarbiausia buvo numalšinti per žiemą atsiradusį plūdinės žūklės alkį, pagauti keli kilogramai smulkmės keliauja atgal į vandenį, o mes su pakilia nuotaika kraunamės daiktus ir ruošiamės kelionei namo. Sezonas atidarytas! Iki susitikimų prie vandens!