Birštonas – žvejyba Nemune

Prieš pirmąjį šių metų LSŽKL turą nusprendėme išbandyti naują mums žūklės vietą – Nemuną ties Birštonu. Juo labiau šioje vietoje vyks III LSŽKL turas, tad reikia susirinkti kuo daugiau informacijos ne tik apie šio vandens telkinio bei vietos įpatumus, susipažinti su dugno reljefu, žuvies vyraujančiomis rūšimis, specifiniais dalykais, kurie būdingi tik šiai žūklės vietai.

Vos atvykus mus pasitiko vietinis „kaubojus“ (žmogelis su skrybėle), kuris sunkiai nuo apynių sulčių tardamas žodžius supažindino kur turi būti statomi automobiliai, kad čia per 30 ar 40 metų nėra matęs gaudančių bei pagaunančių žvejų, kaip mes tuščiai sėdėsime kelias valandas  ir taip toliau ir panašiai. Žodžiu, perspektyvos lyg ir ne kokios... Tačiau ką mums daryt – atvykome, vadinasi mėginsim...
Pradžioje, kaip visuomet, pradedame nuo jaukų ruošimo. Senas firmos jaukai, tapę nuolatiniu palydovu ne tik treniruotėse, bet ir visose be išimties varžybose.

Sudėtis paprasta – Super Riviere Bremes+Gross Gardons+Riviere. Taip pat papildomai dedame Coco Belge priedą virškinimo gerinimui bei pabandome įdėti kuojų žūklei skirto priedo Braseine Brune, kurio poveikio lig šiol išsiaiškinti nebuvo tekę. Šiek tiek kuojinio kvapo – Aromix Gardons ir jaukas paruoštas. Molį jaukų pasunkinimui pabandome daryti sunkesnį nei įprastai – naudojant priedą Terre de Fond Noire – vėlgi eksperimentai...

Birštonas – žvejyba Nemune

Pašarai paruošti, susidėliojame įrankius nelabai patogioje krantinėje (kadangi už nugaros yra pakankamai didelis pylimas ir reikia labai nepatogiai aukštai iškelti meškerei nustumti skirtą „roliką“).

Į pagrindinį pašarą dedame po žiupsnelį musės lervų, opapildomam šėrimui – molį sumaišome su uodo trūklio lervomis.

Aš jaukinu viską iš rankos, kolega – šėrimui skirtu kaušeliu. Gaudymas 3.2-3.5 metro gylyje, plūdės 6-8 gr keliamosios galios. Pradžioj gaudo kolega, pas mane tyla. Po kokių 15 minučių prasideda kibimai ir pas mane. Žuvis įnoringa, kimba tik ant uodo trūklio lervų ir 18-20 numerio Sensas 3410 serijos kabliukų. Įdomu, kad žuvis kimba tik tuomet, kai įmeti papildomą jauko porciją ir šiek tiek palauki. Pagauni 1-2 žuveles ir vėl ilga pauzė. Įmetus papildomą jauko rutuliuką – vėl po keletos pravedimų kibimas. Taip ir žaidėme 3 valandas…

Birštonas – žvejyba Nemune

Žuvis near dar labai aktyvi – vanduo dar pakankamai šaltas, bet viskas kuo toliau bus tik geriau. Svarbiausia juk buvo šiek tiek priprasti prie sudurtinės meškerės, priprasti prie srovinių plūdžių, pamėginti naujus jauko komponentus prieš svarbiausius sezono startus. Padarytos tam tikros išvados, žinome kokius dar reikia padaryti namų darbus ir tikime, kad lygos varžyboms būsime tikrai pasiruošę.

O mes į Birštoną dar atvažiuosime – liepos 11-12 dienomis čia bus susirinkę geriausi Lietuvos plūdinės meškerės meistrai. Kviečiame visus Birštono gyventojus bei miesto svečius, taipogi visus kitus prijaučiančius žūklei plūdine meškere atvykti nurodytomis datomis į Birštoną - prie pramoginio laivo „Vytenis“ esančioje krantinėje susigrums geriausieji – o kas laimės, parodys laikas.